La conversa de Xavier Trias amb els treballadors d’autobusos de TMB surt a la llum pública

Ahir, abans d’un acte electoral, quatre treballadors d’autobusos de TMB van intercanviar unes paraules amb Xavier Trias, CULPABLE de la VAGA de TMB, sobre quan pensava pagar la paga que ens està traient des del setembre.

Aquest vídeo ha començat a circular per WhatsApp i Youtube entre els companys i companyes de l’empresa. Ara ha saltat a la llum pública quan La Vanguardia l’han publicat a la seva web i aquesta tarda es podrà veure al programa 8 al dia de 8TV.

Esperem que l’Alcalde s’ho repensi i actui tornant els diners als treballadors i treballadores.

Mentrestant, les aturades continuen dijous i divendres d’aquesta setmana i de dilluns a divendres la setmana que ve.

Article de lavanguardia.com:

“El alcalde de Barcelona, cara a cara con los trabajadores de TMB

Los empleados abordan en la calle a Xavier Trias para reclamarle su paga extra

Tenso encuentro entre Xavier Trias y cuatro trabajadores de autobuses de TMB que han abordado por la calle al alcalde para reclamarle la paga extra que no cobrarán en diciembre como el resto de empleados públicos en España. “Nos estás robando 1.500 euros a todos los trabajadores”, le dijeron a Trias cuando salía de un acto electoral celebrado ayer por la tarde. El alcalde pidió a su equipo de seguridad que le dejara acercarse al grupo de empleados que le estaba increpando y fue cuando empezó una tensa conversación con ellos.
“En diciembre está prohibido que te la pague”, respondió Trias a sus interlocutores que, acto seguido, le preguntaron a modo de queja si la paga extraordinaria se cobraría en enero de 2015. “Es probablemente como acabará”, contestó el alcalde, que también les recordó que la solución pasa por adelantar las pagas del año que viene. “Pues démonos prisa porque llevamos 14 días de huelga ya”, le comentaron los trabajadores. “Sí que hay un problema: tienes una manera de actuar que no genera confianza”, le dijo Trias al trabajador que le interpelaba y que a continuación fue apartado de su trayectoria por el equipo de seguridad del alcalde. A partir de este momento los empleados empezaron a elevar su tono de voz y le reprocharon el haber incumplido el convenio firmado hace pocos meses con los sindicatos.”

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s