Es suspèn el judici per la readmissió del company Andreu de Cabo

cartell-tmb-3des12 (2)El company Andreu de Cabo ens explica ell mateix per que no s’ha realitzat el judici avui:

“Avui abans d’entrar al judici, l’empresa TMB sol·licita la suspensió del mateix ja que vol presentar un informe que no ho ha pogut presentar dintre del termini i en la forma escaient. S’acorda la suspensió del judici.

El secretari judicial igualment ha cridat a les parts per intentar que s’arribés a un acord. L’empresa reconeix l’acomiadament improcedent i si per llei estaria obligada a pagar 33 dies per any treballat; l’empresa, a través de l’advocat del gabinet Garrigues, ha ofert 45 dies per any treballat.

Jo els he respost que no estic de judici pels diners, que estic lluitant pel meu lloc de treball. Per intentar apropar posicions, he plantejat la possibilitat que l’empresa, si no desitja que torni a treballar a autobusos, m’ofereixi un lloc de treball al metro o al telefèric. Tot això, per descomptat, amb la condició que jo continuï sent treballador d’autobusos cedit a una de les altres empreses.

L’advocat del gabinet Garrigues ha quedat en traslladar aquesta proposta a l’empresa i ja contestaran.

Si no s’arriba a un acord, la nova data per a la realització del judici pel meu acomiadament serà el dia 7 de Febrer del 2013 a les 09:30 h en el mateix jutjat social Nº20.

Una vegada més vull donar les gràcies a tots els i les treballadores i amics i amigues que han assistit a la concentració per donar-me el seu suport.
El que ja he dit, moltes gràcies de cor.

Andreu de Cabo

Anuncis

Deixa un comentari

