Carta d’agraïment de Bonilla

imatge-color-Bonilla-readmissióDesprés d’haver-se celebrat el meu judici laboral per acomiadament, cal esperar que la seva senyoria falli i personalment, com és obvi, espero que el resultat sigui favorable, fins llavors tot el que puc dir-vos és a tots aquells que m’heu ajudat MOLTES GRÀCIES.

Especialment al meu sindicat ACTUB pel compromís i tots els recursos que sempre ha posat a la meva disposició per aconseguir la meva readmissió , al sindicat COS que sempre ha estat lluitant pel mateix objectiu, a CNT, especialment a Ramón Rojo, també a BESCANVI i al suport radiofònic de CGT.

Tampoc vull oblidar la solidaritat dels companys que m’han ajudat amb la seva aportació econòmica i emocional durant tots aquests vint mesos, situació econòmica que segueixo patint, als meus advocats especialment a José María i Hugo d’ACTUB la dedicació que han tingut perquè tot arribés a bon port.

No em fa falta entrar en més detalls, ara com ara, solament espero que determinades actuacions d’alguns hagin obert els ulls dels indecisos i tots ens animem a obrir un nou temps de compromís i reivindicació, que d’altra banda, aquest sindicat sempre ha tingut com a objectiu prioritari. En aquest sentit ACTUB, amb les seves recents accions ha donat els primers passos perquè això sigui una realitat el més aviat possible, a espera de noves notícies, els tres delegats d’ACTUB més tots els seus col·laboradors estem convençuts que aquesta situació entre tots més ràpid que tard la remuntarem.

Conductor 12733

Deixa un comentari

