Gràcies Sr. Mora – Xavier Abella, 11635

cartro_09-page-004-21Fa un temps que volia escriure quatre línies sobre aquesta persona i els mètodes que utilitza al CRT, però també per reconèixer-li que la seva aptitud irracional i obsessiva cap els conductors acaba en un gran assoliment per als treballadors.

És una paradoxa que aquest senyor fos la guspira que va posar en marxa l’assoliment de l’entrepà.

Jo feia un mig a la 73 i en una volta cap a les 12 em menjava un entrepà i acostumava a sortir a la meva hora, algun cop 1 o 2 minuts tard, que després recuperava.

Vaig començar a rebre trucades d’aquest senyor amenaçant-me que sortís a la meva hora o tindria problemes seriosos donat que li tenia que informar si abandonava el bus, a lo que jo contestava que només em menjava un entrepà en 6 minuts i que el meu servei era de 8 hores i necessitava menjar.

Les seves amenaces van anar pujant de to i em deia que aquest no era el seu problema i que a mi se’m pagava per conduir i no per menjar entrepans i que si tornava a sortir un minut tard anava a informar, a lo que vaig contestar-li que escrivís que sortia tard per que menjava alguna cosa.

Em va contestar que posaria el que volgués i jo un altre cop li vaig dir que tenia l’obligació de posar la veritat.

Acabada la conversa vaig trucar a Mercader, doncs en aquella època era afiliat de CGT, li vaig comentar que no entenia com no tenim un temps com a la resta de feines que passades 6 hores tens un descans per menjar.

Em donà el seu suport, advocats, etc., però em diu que algú ho ha de començar a fer i decideixo començar a parar en el terminal a la meva hora de l’entrepà, la resta ja la sabeu, una sèrie de sentencies donen la raó als conductors i l’empresa té que pagar més de 3 milions d’euros, apart de cobrar els 20 minuts sense treballar-los cada dia.

Per tot això, gràcies Mora, tu ets la guspira opressora que ens va donar una de les victòries més importants en aquesta empresa.

Atentament,

Xavier Abella, 11635.

Deixa un comentari

