UGT: Menteixen més que parlen

Avui l’empresa sindical UGT a busos de TMB està repartint una fulla a les cotxeres on s’acusa al company Garganté de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) de fer un comentari a les xarxes socials on suposadament no aposta per invertir en el Bus Turístic.

Aquí podeu llegir la fulla. Sorprèn que UGT no publiqui quin és el comentari del company de la COS. Ara entendreu per que no l’ha fet públic.

ugt

Aquí podeu veure la piulada del company Garganté a Twitter responent-li a la Presidenta de TMB.

ugt3

Com tots i totes sabeu el Bus Turístic de TMB funciona amb un conductor o conductora i un informador o informadora.

Doncs bé, aquestes informadores treballen per una empresa que es diu MAGMA CULTURA que al seu torn està subcontractada pel consorci públic-privat Turisme de Barcelona. El 80% de les treballadores té un sou de com a molt 600€.

L’única persona que en el Consell públic-privat Turisme de Barcelona ha defensat que les informadores passin a integrar-se a Transports de Barcelona S.A. (Autobusos de TMB) és el company Garganté. La resta de membres defensa l’externalització actual.

Qui és el President del Comitè executiu de Turisme de Barcelona? Joan Gaspart. No fa falta explicar qui és…

Qui és el Director General de Turisme de Barcelona? Jordi William Carnes, exDirector General de Desenvolupament Rural (2003-2006) del Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca i exdiputat a les eleccions al Parlament de Catalunya de 2006 pel PSC-PSOE. Va ser un breu temps conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat de Catalunya (2006/2007).

Del 2007 al 2011 fou primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona amb el PSC, president de Mercabarna i de la societat municipal 22@. Reelegit a les eleccions municipals espanyoles de 2011, passà a l’oposició amb el grup municipal socialista. El juliol de 2013 deixà l’Ajuntament i passà a l’empresa privada.

Des de 2 de juliol de 2014 ocupa el càrrec de director general de Turisme de Barcelona.

I ara parlem del motiu de la piulada del company Garganté.

Com es finança el Consorci públic-privat Turisme de Barcelona? Rep una part de les administracions públiques, una part dels socis privats i la major part dels beneficis que li genera el Bus Turístic de TMB.

En concret, anualment els beneficis del Bus Turístic de TMB que van a mans del Consorci públic-privat Turisme de Barcelona són de 4 milions.

La pregunta és: Aquests beneficis en comptes d’anar a un Consorci públic-privat que es dedica a promocionar el turisme no haurien d’anar destinats a promocionar el Transport Públic i a sufragar el seu deute estructural?

El contracte entre TMB i el consorci públic-privat Turisme de Barcelona s’acaba al 2020.

ugt4

Ara ja sabeu per que UGT no ha publicat el comentari del company Garganté.

Per cert Jaume Collboni (PSC), company de partit de Jordi William Carnes, en breu entrarà al govern d’Ada Colau de Barcelona en Comú.

Igual veient aquesta imatge acabeu de veure per on van les coses.

Res nou sota el Sol.

ugt2

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s