TMB es gasta 174.062,39€ en rotular les 5 línies d’autobusos de la segona fase de la Nova Xarxa

145713-620-282El passat 18 de novembre, Xavier Trias, Alcalde de Barcelona, i la Direcció de TMB estrenaven a bombo i plateret la segona fase de la Nova Xarxa d’autobusos.

Cinc noves línies que en quatre casos (H8, H10, V3 i V17) substituïen línies convencionals existents (15, 43, 44, 72 i 28), mentre que la H16 se solapava amb tres línies convencionals que continuen funcionant amb canvis.

Dit això, recordarem que tant l’Alcalde de Barcelona, com el President de TMB, Joaquim Forn, i el mateix Conseller de Territori i Mobilitat, Santiago Vila, han repetit fins al cansament que s’està en un moment de temps econòmicament complicats per qüestions del dèficit que arrossega TMB.

És sorprenent llavors veure com TMB es gasta 174.062,39€ en rotular les 5 línies estrenades de la segona fase de la Nova Xarxa per una qüestió purament d’imatge. A les imatges a sota la informació sobre el concurs i cost de la rotulació.

Una despesa totalment prescindible, ja que potser ells no agafen mai l’autobús, però la gent que si ho fa habitualment observa el frontal de l’autobús, i no els laterals o el cul de l’autobús, per veure quina línia és.

Un cop més l’Alcalde, el President de TMB i el Conseller parlen d’austeritat mentre malbaraten diners públics només per poder fer-se una fotografia el dia de l’estrena d’un projecte que, en realitat, substitueix línies convencionals i redueix el servei a escala global.

Un indicatiu força clar de les seves prioritats.

rotulacionNXrotu

Deixa un comentari